دوره آموزش هوش مصنوعی برای چه کسانی مناسب است؟

دوره آموزش هوش مصنوعی برای چه کسانی مناسب است؟ تکنولوژی هوش مصنوعی (AI) در حال حاضر یکی از داغ ترین کلمات در فناوری است و دلایل بسیاری برای این ترند جذاب وجود دارد. در چند سال گذشته شاهد چندین نوآوری و پیشرفت بوده ایم که قبلاً صرفاً در حوزه علمی تخیلی بوده اند و به لطف این تکنولوژی به واقعیت تبدیل شده اند. آموزش هوش مصنوعی برای چه کسانی مناسب است؟

کارشناسان، تکنولوژی هوش مصنوعی را عاملی برای تولید می دانند که پتانسیل معرفی منابع جدید رشد و تغییر روش انجام کار در صنایع را دارد. به عنوان مثال، هوش مصنوعی می تواند تا سال 2035 به طور بالقوه 15.7 تریلیون دلار به اقتصاد جهانی کمک کند. چین و ایالات متحده احتمالاً بیشترین سود را از رونق آینده هوش مصنوعی خواهند برد و تقریباً 70 درصد از تأثیر جهانی را از آن خود خواهند کرد.

همینطور فناوری های حوزه متاورس از واقعیت افزوده و مجازی (AR/VR) با ترکیب با هوش مصنوعی و بلاک چین برای ایجاد جهان های مجازی مقیاس پذیر و دقیق استفاده خواهد کرد.

کاربرد هوش مصنوعی در کسب و کارهای مختلف

از این علم می توان در کسب و کارهای مختلف استفاده کرد و در هر کسب و کاری منفعت های بسیاری را به همراه خواهد داشت. در ادامه به چند نمونه از این کاربرد ها در هر حوزه می پردازیم: آموزش هوش مصنوعی برای چه کسانی مناسب است؟

هوش مصنوعی در حوزه کسب و کار

برای کارها و فرآیندهای بسیار تکراری که در هر کسب و کار توسط انسان ها انجام می شود، می توان از فرآیندهای اتوماسیون رباتیک استفاده کرد. الگوریتم های یادگیری ماشین قادر هستند با analytics و CRM ادغام شوند تا با کشف اطلاعات لازم، بهتر به مشتریان خدمت کنند. از چت بات ها هم می توان برای ارائه خدمات فوری به مشتریان در وب سایت هم استفاده کرد.

هوش مصنوعی در حوزه سلامت آموزش هوش مصنوعی برای چه کسانی مناسب است؟

مهم ترین نکته در این حوزه بهبود نتایج بیماران و در عین حال کاهش هزینه می باشد. شرکت های فعال در حوزه سلامت می خواهند با کمک یادگیری ماشین، روند تشخیص و درمان را بهتر و سریعتر انجام دهند. یکی از شناخته شده ترین فناوری ها در این زمینه سیستم IBM Watson می باشد. این سیستم زبان طبیعی را درک می کند و قادر به پاسخگویی به سوالاتی که از آن پرسیده می شود می باشد.

این سیستم همه اطلاعات مربوط به بیمار از منابع موجود را استخراج می کند تا یک فرضیه ایجاد کند و پس از اطمینان آن را ارائه می دهد.

سایر برنامه هایی که هوش مصنوعی دارند مانند چت بات ها، قادر هستند به بیماران برای برنامه ریزی قرار ملاقات، پاسخ به پرسش ها، صدور صورت حساب کمک کنند و یا به صورت یک دستیار سلامت مجازی به فرد بازخوردهای پزشکی ارائه دهد. 

[ بازدید : 4 ]

[ سه شنبه 3 بهمن 1402 ] 11:27 ] [ الفباوب ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]