خرید فوم عایق صدا

فوم عایق صدا یکی از محصولاتی است که برای رهایی از شر صداهای مزاحم استفاده می شود. این عایق دارای انواع مختلفی است و می توان به کمک آن صداهای ناهنجار را به حداقل رساند. این امر به واسطه استفاده از فوم عایق صدا در دیوارها محقق می شود. فوم عایق صدا برای جذب صدا استفاده می شوند و می توانند صدا را جذب کرده در هر دو صورت صدا به ما نخواهد رسید و اصطلاحا باعث جذب صدا می شود. عایق صوتی برای کاهش صدای مزاحم و آلودگی صوتی کاربرد فراوانی دارد.

این عایق ضد حرارت و صدا و حریق دارای نقاط قوت بسیاریست که از جمله می توان به ضد آلرژی بودن و نداشتن هیچ گونه ضرری برای انسان، وزن سبک و نداشتن بار اضافی برای ساختمان، نارسانا بودن، بالا بودن دوام و طول عمر و.. اشاره کرد.

عایق صوتی پلی یورتان

این نوع عایق یک نوع فوم فوم عایق صدا-حرارتی است که این روزها در سخت وسازها بسیار کاربرد دارد. این عایق یک نوع ماده شیمیایی است از ترکیب دو ماده ایزوسیانات و پلی ال که هر دو مایع هستند تشکیل شده است.

عایق صوتی پشم شیشه

این نوع عایق که جز قدیمی ترین عایق ها به شمار می ر ود از ذوب کردن شیشه و تبدیل آن به الیاف ریزدانه به دست می آید. ساختار الیافی و فیبری پشم شیشه باعث حبس شدن هوا درون آن و ایجاد خاصیت ارتجاعی می شود و همین امر باعث عایق بودن آن در برابر صدا می شود.

عایق صوتی پشم سرباره

پشم سرباره یک نوع عایق معدنی به حساب می آید که از بازیافت کوره ذوب آهن ساخته می شود. این نوع عایق که یکی از محصولات جانبی کارخانه فولاد و ذوب آهن به حساب می آید بطور قابل قبولی می تواند مانع عبور صدا شود.

عایق صوتی الاستومری

عایق الاستومری تخت ساده

عایق الاستومری یا همان الاستومریک مقاومت خوبی دربرابر نفوذ سروصدا، رطوبت و آلودگی دارد. به علت وزن کم و انعطاف پذیری بالای این عایق ها از آن ها در لوله های بزرگ، تاسیسات ساختمانی، کانال های هوا و… استفاده می کنند.

عایق صوتی یونولیت

این عایق ها هم برای سقف و هم دیوار قابل استفاده هستند و در مرحله سفت کاری ساختمان نصب می شوند و به خوبی صدا را جذب می کنند و یکی از موارد کم هزینه برای عایق صوتی به حساب می آیند. همچنین وزن سبک آن مقاموت ساختمان در برابر زلزله و ایمنی آن را بالا می برد.

عایق صوتی فوم ریباند (rebond foam)

این نوع عایق از قرار دادن و چسباندن تکه های فوم پلی یورتان ساخته می شود و کیفیت فوم ریباند به مواردی مانند کیفیت مواد اولیه و چسب، میزان تراکم و اندازه تکه ابرها بستگی دارد.

فوم عایق صدا استودیو

فوم ایزولاتور بزرگ دانیسته 30 کیلوگرم تجهیزات آکوستیک

برای ایجاد یک فضای هنری و آرام وجلوگیری از انعکاس و انتقال صدا در این فضا بهترین پیشنهاد استفاده از فوم عایق صدا پنل های آکوستیک است. آکوستیک به طور کلی در سه دسته جاذب ها، دیفیوزرها و دیفیوزر قرار داشته که بری اتاق های ضبط و مواردی مشابه آن بسیار کاربرد دارند.

فوم عایق صدا توکار

انواع فوم عایق صدا توکار که فوم عایق صدا صنعتی نیز جزئی از آنها می باشد، در حین ایجاد سازه های ساختمان و ساخت وساز در بین قسمت های مختلف دیوار، پنجره، سقف و کف برای جلوگیری از انتقال صدا تعبیه می شوند. ورقه های یونولیتی نیز از این سبک عایق صوتی هستند که در حین ساخت و در مرحله سفت کاری سازه به ساختمان اضافه می شوند.

عایق صوتی یا فوم اکس پی اس

این نوع فوم عایق صدا علاوه بر عایق صوتی، عایق حرارتی و رطوبتی نیز به حساب می آید. طول عمر و دوام بالای آن امکان استفاده از این فوم عایق صدا در سقف و کف را افزایش داده و از مصالح بسیار کاربری عایقکاری به شمار می آید.

عایق صوتی ایزوهم

این عایق برای اولین بار در ایران به عنوان یک عایق چند منظوره اختراع شد و به ثبت رسید که علاوه بر مقاومت در برابر صوت، در مقابل حرارت نیز مقاوم است. از نقاط قوت این عایق می توان به کاهش صوت نسبت به ضخامت محصول از ۵۰ الی نود درصد در هر لایه از محصول، ضخامت بسیار کم نسبت به محصولات رقیب، عدم ایجاد حساسیت های پوستی و تنفسی، سهولت در اجرا، تاییدیه های بهداشت و اروپا، عمر طولانی، مقاوم در برابر ضربه، قیمت رقابتی و سازگاری با محیط زیست، اشاره کرد.

عایق فوم سایلنت

این نوع عایق به تنهایی عایق مناسبی در برابر جذب صدا به حساب نمی آید و حتما باید با یک عایق دیگر بکار رود تا تاثیر مناسبی داشته باشد. به همین علت معمولا از آن در کنار فوم عایق صدا پشم سنگ استفاده می شود که انتخاب بسیار مناسبی به حساب می آید.

عایق صدا شانه تخم مرغی

فوم تخم مرغی 12 کیلویی ویژه

این نوع عایق صوتی نوعی فوم اسفنجی است که برای عایق کاری در سقف، دیوار، استودیوها، کارخانجات صنعتی، سینماها و… کاربرد دارد. این فوم ها می توانند طیف وسیعی از صدا با فرکانس بالا را جذب کنند و از بازگشت آن جلوگیری نمایند. این فوم برای نصب روی سطوح گچی، شیشه ای، چوبی و… نیازی به چسب ندارد چراکه خود دارای چسب است و براحتی قابل نصب و استفاده است.

[ بازدید : 7 ]

[ شنبه 27 اسفند 1401 ] 10:32 ] [ الفباوب ]

[ ]

فوم شانه تخم مرغی

 فوم شانه تخم مرغی چیست؟ قیمت عایق صدا شانه تخم مرغی چقدر است؟ برای خرید پنل آکوستیک شانه تخم مرغی به کدام شرکت یا مجموعه اعتماد کنیم؟ در این مطلب قصد داریم شما را با فوم های شانه تخم مرغی آشنا کنیم.

فوم شانه تخم مرغی چیست؟

به این نوع از عایق صوتی که در یک سمت خود شکلی شبیه به شانه تخم مرغ و از جنس پلی اورتان دارد فوم شانه تخم مرغی نسوز می گویند.

شکل تخم مرغی و فراز و نشیب این فوم ها، امواج را شکسته و باعث جذب بیشتر آن ها می گردد، همین طور روزنه های موجود بر روی عایق تخم مرغی نسوز، خلل و فرجی دارند که می تواند طیف وسیعی از صدا را با فرکانس زیاد جذب کند و از پژواک آن پیشگیری کند.

فوم شانه تخم مرغی نسوز به علت داشتن حالت اسفنجی، انعطاف پذیری، نرمی و خلل و فرجی، جز دسته فوم های سلول باز به حساب می آید که این فوم یکی از ارزان ترین و کاربردی ترین ابزارهای آکوستیک شناخته شده است.

پنل های شانه تخم مرغی با فوم هایی با دانسیته های مختلف و البته ضخامت های مختلف ساخته می شوند. این پنل ها اصولا در سایز های 2*1 ساخته می شوند و پوشش دهی بسیار مناسب و بهینه ای روی دیوار دارند. کار پنل شانه تخم مرغی جذب صدا بوده و ضمن انجام وظیفه خطیر خود باعث افزایش کیفیت صدای ضبط شده شما خواهد شد.

اگر به دنبال یک خرید به صرفه و با کیفیت می باشید خرید این پنل های آکوستیک را حتما به شما پیشنهاد می کنیم. استفاده از پنل های شانه تخم مرغی در ترکیب با دیگر پنل های آکوستیک می تواند فضایی حرفه ای و دلنشین را برای شما به ارمغان بیاورد.

[ بازدید : 5 ]

[ دوشنبه 8 اسفند 1401 ] 10:14 ] [ الفباوب ]

[ ]

عایق کردن گیم روم چگونه است؟

اگر شما جز آن دسته از افراد گیمر هستید که در گیم روم خود به دنبال هیجان و سر و صدا می باشید و از آن لذت می برید بهتر است که همه راه های ورود و خروج صدا را مسدود و عایق کنید تا بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران از بازی کردن لذت ببرید. در ادامه قصد داریم چند مورد ازروش های عایق کردن اتاق گیم روم را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.

عایق صدا اتاق ها

این روز ها ممکن است که شما در طول شبانه روز در محیط کار یا منزل با آلودگی های صوتی مانند سر و صدای کودکان همسایه حین بازی، صدای بوق ماشین و کامیون ها در خیابان، صدای فریاد و هیجان گیمر ها در اطرافتان و خیلی اصوات گوناگون و مزاحم مواجه شوید پس قطعا برای ایجاد یک محیط ساکت با آرامش نسبی و جلوگیری از انتقال صدا از عایق صدا مناسب مانند فوم های صداگیر یا جذب کننده های صوت برای نصب در دیوار، سقف و کف استفاده می کنید.

گیم روم ها

در دنیای امروز بازی های آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرده است که طراحی اتاق گیم مانند نورپردازی، رنگ و جذابیت بر هیجان این بازی های آنلاین می افزاید. هیجانی که بازی های آنلاین در فرد به وجود می آورد ناشی از صدای بازی و حسی است که از بازی گرفته می شود شاید بتوان گفت اولین مشتریانی که در دنیای بازی های آنلاین به دلیل حجم زیاد صدا در محیط و از سوی دیگر صدای هیجان زده افراد به پنل آکوستیک و عایق صدا رو آوردند گیم نت ها بودند. بهترین راهکار برای کاهش صدا در گیم روم ها استفاده از عایق سلول باز و سلول بسته به صورت ترکیبی برروی عایق صدا درب و پنجره ها می باشد و البته این راهکارها بعضی اوقات برای نصب برروی دیوار ها مناسب است.

یکی از خصوصیات گیم روم های بینظیر و فوق العاده داشتن صدای حرفه ای به وسیله اسپیکر های عالی با صدای فوق العاده می باشد، زیرا این بازی های ویدیویی بدون صدای خوب، بلند و رسا اصلا هیجان و معنا ندارند با نصب اسپیکر مناسب می توانید هنگام بازی در این اتاق ها با صدای بلند و فوق العاده بر هیجان بازی خود بی افزایید.

عایق کردن گیم روم چگونه است؟

برای جلوگیری از خروج و کاهش صدای گیم در اتاق های بازی راه حل های بسیاری وجود دارد همچنین این راه حل ها علاوه بر جلوگیری از خروج صدا به بیرون از محیط، نویز های صوتی داخل اتاق را می گیرند و شما صدای با کیفیت تری خواهید داشت که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

عایق صدا به وسیله درب

خوب است بدانید اکثر صداهای ورودی و خروجی از اتاق گیمینگ از درب آن اتاق عبور می کند برای همین بهتر است عایق اتاق خود را با این نقطه ضروری شروع کنید و از درب آکوستیک که از یک لایه تخته به همراه عایق های درب از جنس عایق حرارتی شرکت آپ دکو در هر دو سمت و یا فقط در یک طرف درب ساخته شده استفاده نمایید. به همین صورت موارد متنوعی دیگری مانند مهر و موم های محیطی پایین در و شکاف اطراف لبه ها می تواند مانع خروج صدا از این سطح بشوند.

عایق پنجره ها

یکی دیگر از عوامل انتقال صدا در گیم روم پنجره ها می باشند. امروزه اغلب پنجره های مورد استفاده در ساختمان ها دو جداره و عایق صدا و هوا هستند به این صورت که هوا بین دو ورق شیشه محبوس می شود هوای بین جداره ها یا دو ورق شیشه گرما را به دام انداخته و مانع خروج صدا از شیشه می شود. بنابراین، این پنجره ها نه تنها برای عایق صدا عالی هستند بلکه برای عایق کاری خانه در برابر سرما استفاده می شوند.

یکی از راه های کم هزینه برای عایق کردن پنجره ها استفاده از پرده های ضخیم می باشد که به جذب هرگونه صدا هنگام ورود به پنجره و خروج از آن کمک می کنند. پرده های ضخیم تیره از ورود و خروج هرگونه صدایی جلوگیری می کند و کار فوق العاده ای که انجام می دهند یک راه مقرون به صرفه برای افزایش فوری کیفیت صدا به منظور استریم کردن هستند

دیوارها را عایق کنید

اگر درب و پنجره ها را عایق کرده اید ولی هنوز صدا از گیم روم شما به بیرون منتقل می شود بهتر است به سراغ دیوار ها بروید و با از بین بردن دیوار های نازک همچنین آکوستیک کردن دیوار ها که هم کارآمد و هم آسان هستند از سروصدا بکاهید. یک راه حل مناسب برای عایق دیوار ها استفاده ازپنل های آکوستیک اسفنجی است که اغلب در استودیوهای ضبط می بینید.

به سقف و کف توجه کنید

اگر طبقاتی در پایین یا بالای اتاق گیمینگ شما وجود داشته باشند، احتمالا تحت تاثیر صداهای خروجی از اتاق قرار می گیرند که راه حل های ساده مانند بستن مت یا پهن کردن فرش های سنگین روی زمین می تواند کمک کند.

https://updeco.ir

[ بازدید : 7 ]

[ سه شنبه 18 بهمن 1401 ] 9:44 ] [ الفباوب ]

[ ]

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چیست؟ هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاه آنلاین چقدر است؟ برای ساخت و طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی باید به چه مواردی توجه داشته باشیم تا به پای دیجی کالا و … برسیم؟

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چه کمکی به کسب و کار می کند؟

داشتن اپلیکیشن مثل داشتن سایت برای هر کسب و کاری تبدیل به امری ضروری شده و به زودی کمتر کسب و کاری را خواهید یافت که در فضای آنلاین حضور نداشته باشد. اما با این حال کسب و کار هایی که بیشتر به دنبال ارتباط مداوم با مشتری و در دسترس بودن می باشند به سراغ طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می روند و از مزیت های آن استفاده می کنند. از جمله مزایای استفاده از اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ارزش آفرینی برای مشتریان:

اینکه امروزه کاربران می توانند به شکل غیر حضوری نیاز های خود را خریداری کنند یک ارزش کسب و کار به حساب می آید و این می تواند مزیت رقابتی شما نسبت به سایر رقابتان محسوب شود.

اطلاع رسانی و ارتباط فوری:

با وجود یک اپلیکیشن در تلفن همراه مشتریانتان می توانید آن ها را از رویداد های فروشگاه مثل تخفیف ها، جشنواره ها، محصولات جدید و … در لحظه مطلع کنید.

بهبود وفاداری مشتریان:

به کمک یک اپلیکیشن شما می توانید یک برنامه بهبود وفاداری مشتریان داشته باشید و این شاخص را بر اساس نصب اپلیکیشن و کارکرد ها و آخرین ورد های اپلیکیشن بسنجید.

کانال بازاریابی شخصی سازی شده:

می توانید با کمک گرفتن از اطلاعات تکمیلی مشتریان برای شخصی سازی کردن تبلیغات و محصولات خود مشتریان کمک بگیرید.

 

توجه کنید که سایت های زیادی تحت عنوان ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید رایگان فعالیت می کنند اما استفاده از آن ها امن نیست و پشتیبانی ندارند و در صورت بروز کوچکترین مشکلی مجبورید با همه زحماتتان خداحافظی کنید.

 

همه نسخه های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، دسترسی به همه مشتریان

در صورتی که فقط سایت شما ریسپانسیو باشد یا فقط اپلیکیشن اندروید داشته باشید همیشه بخشی از مشتریان را از دست می دهید. در سپهر همه راه های ممکن آماده شده است تا حتی یک مشتری را از دست ندهید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی واکنشگرا

ابتدایی ترین راه حل برای کاربرانی که از موبایل استفاده می کنند طراحی سایت واکنش گرا است. در این حالت سایت در گوشی موبایل به شکلی باز می شود که سریع تر قابل مشاهده باشد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

اندروید پر استفاده ترین سیستم عامل موبایل در ایران است، به احتمال زیاد بیش از 60 درصد کاربران شما از نسخه اندروید فروشگاه شما استفاده کنند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی iOS

اینکه شما برای همه کاربران آماده خدمات رسانی باشید اهمیت زیادی دارد. بسیاری از مشتریان شما که احتمالا قدرت خرید بیشتری هم خواهند داشت از گوشی های اپل استفاده می کنند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی WEB APP

نسل جدید اپلیکیشن هاست که از تکنولوژی وب برای ارائه تجربه کاربری شبیه به اپلیکیشن استفاده می کند.

راحتی نصب و امتیاز مثبت برای گوگل سبب می شود این روش بسیار پر استفاده باشد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی محصولات فیزیکی

منظور از طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید محصولات فیزیکی، همه کالاها و محصولاتی که به شکل فیزیکی قابل لمس می باشند. پوشاک، لوازم خانگی، لوازم برقی، خوراک و…از این دسته می باشند. می توانید اپلیکیشنی داشته باشید و همه کالاهای فیزیکی خود را در آن بفروش برسانید. کاربران با جستجوی کالای مورد نیاز خود در موتورهای جستجو، به محصول شما دسترسی پیدا کرده و می توانند مستقیما به درگاه آنلاین متصل شده و خرید آنلاین خود را انجام دهند. شما هم می توانید کالای مورد نظر مشتری را با پست یا پیک ارسال نمایید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی محصولات دیجیتالی

برخلاف کالاهای فیزیکی که با دست قابل لمس می باشند، کالای دیجیتال محصولی بوده که به شکل فیزیکی قابل لمس نیست. این کالا به شکل یک فایل بوده که می توان آن را دانلود یا پخش کرد. کتاب الکترونیک، موزیک، فیلم، عکس، پادکست و هرچیزی که قابلیت دانلود داشته باشد جز کالای دیجیتال محسوب می شود. می توانید در اپلیکیشن خود همه کالاهای دیجیتالی خود را بفروشید. مزیت این کالا نسبت به کالای فیزیکی، نداشتن هزینه پست، عدم اهمه کالا، سود بیشتر و صرفه جویی در زمان مشتری است.

قابلیت اتصال آنلاین اپلیکیشن فروشگاهی به سایت

یکی از نیاز های ضروری یک فروشگاه آنلاین به روزرسانی های مداوم محصولات و قیمت های آن ها است. این مورد در زمان طراحی سایت فروشگاهی لحاظ خواهد شد اما نکته ای که وجود دارد این بوده که در صورت درخواست یک اپلیکیشن عالی، میان سایت شما و اپلیکیشن فروشگاهی یک همگام سازی وجود داشته باشد.

همه اپلیکیشن های طراحی شده توسط تیم الفباوب این قابلیت را دارند که بصورت آنلاین با سایت اتصال داشته باشند. در صورت هرگونه تغییر در سایت بلافاصله در اپلیکیشن اعمال خواهد شد. اینکار دیگر نیازی به توسعه دهنده برنامه نخواهد داشت و شما براحتی این امکان را دارید تا با تغییر محتوای سایت خود در لحظه اپلیکیشن را هم بروز رسانی نمایید. شرکت طراحی سایت الفباوب با تیمی مجرب و حرفه ای خدمات طراحی سایت را به شکل حرفه ای برای مشتری انجام خواهد داد.


[ بازدید : 6 ]

[ سه شنبه 13 دی 1401 ] 9:51 ] [ الفباوب ]

[ ]

معرفی بهترین سوئیچ سیسکو

سوئیچ ها برای اتصال چند دستگاه در یک شبکه که در محدوده یک ساختمان باشند استفاده می‌شوند. مثلا اتصال کامپیوترها و پرینترها و سرورها به هم و ایجاد شبکه‌ای که منابع را به صورت اشتراکی استفاده می‌کنند. سوئیچ نقش کنترلر شبکه را دارد و اجازه تبادل اطلاعات و ارتباط با یکدیگر را به دستگاه‌ها می‌دهد.

سوئیچ در شبکه های کامپیوتری یکی از سخت افزارهای شبکه است که دستگاه‌ها را در شبکه کامپیوتری از طریق packet switching به هم وصل می‌کند تا دیتا بین آنها رد و بدل شود. سوئیچ شبکه در لایه ۲ مدل OSI کار می‌کند و با استفاده از آدرس سخت افزاری (Mac addresses) به انتقال دیتا در شبکه می‌پردازند. البته سوئیچ های لایه سه هم وجود دارند که با انجام کار مسیریابی در شبکه، ارتباط بین شبکه های مختلف را برقرار می‌کنند.

cisco چیست؟

cisco را می‌توان مخفف Computer Information System Company دانست اما از منظری دیگر برگرفته از نام شهر سان فرانسیسکو – San Francisco است جایی که موسسین آن، شرکت سیسکو را در سال ۱۹۸۴ بنیان نهادند. cisco بیشتر با محصولات شبکه اش معروف است. سیسکو هم‌اکنون حدود ۷۴۰۰۰ کارمند در سراسر دنیت دارد و در زمینه امنیت سایبری رشد خوبی داشته است.

سیستم عامل سوئیچ های سیسکو چیست؟

این سوال یکی از متداول ترین سوالاتی است که توسط بسیاری از افراد مطرح می‌شود. لازم به ذکر است بدانید سیستم عامل سیسکو IOS است که مخفف عبارت Internetwork Operating System می‌باشد. توجه داشته باشید با استفاده از سیستم عامل ios شما می‌توانید روتینگ و سوئیچینگ دستگاه‌های بین شبکه را مدیریت کنید. تمامی دستگاه‌های موجود در شبکه مانند روتر یا سوئیچ با استفاده از سیستم عامل ios که مخصوص به شرکت سیسکو است مدیریت و پیکربندی می‌شوند.

این سیستم عامل ویژگی‌های زیادی دارد و بخش اعظمی از پیشرفت شرکت سیسکو و پرطرفدار بودن سوئیچ های این شرکت به سیستم عامل منحصر به فرد آن مربوط می‌باشد.

معرفی بهترین سوئیچ سیسکو

سوئیچ سیسکو مدل WS-C2960S-24PS-L

سوئیچ سیسکو مدل WS-C2960S-24PS-L از جمله دستگاه های پرفروش بازار در حوزه تجهیزات شبکه ای می باشد. این دستگاه برای استفاده های متعددی کاربرد دارد که از جمله مشهورترین موارد استفاده آنها اتصال تعداد زیادی دوربین مدار بسته می باشد. از این سوئیچ در شرکت های کوچک و بزرگ همچون دانشگاه ها و اداره جات استفاده می شود.

پورت های سوئیچ سیسکو Catalyst 2960S-24PS-L

سوئیچ سیسکو WS-C2960S-24PS-L به 24 پورت اترنت مجهز است که جهت اتصال وسیله های الکتریکی از آنها استفاده می شود. این پورت ها از سرعت تبادل اطلاعات بالایی برخوردار هستند. در کنار این پورت ها تعداد ۴ عدد پورت sfp، پورت کنسول تایپ B، پورت کنسول ،RJ۴۵، دو پورت USB Type A وجود دارد. سرعت پورت شبکه این دستگاه برابر با ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ BaseT می باشد که در پهنای باندی معادل ۱۷۶ مگابیت بر ثانیه عملیات سوئیچ را انجام می دهد و در پهنای باند ۸۸ Gbps نیز کار Forwarding خود را انجام می دهد.

در پنل پشتی این دستگاه می توان پورت های استکینگ و درگاه منبع تغذیه را مشاهده کرد. در کنار اینها یک دریچه وجود دارد که فن دستگاه در آن قسمت قرار گرفته است. از این فن جهت جلوگیری از گرمای بیش از حد سوئیچ استفاده می شود. به وسیله پورت استک در این سوئیچ می توانید هشت دستگاه را به صورت افقی و عمودی و همزمان متصل کنید و کارایی سوئیچ خود را با این پورت ها افزایش دهید. در پهنای باند این سوئیچ، ۴۱.۷ میلیون پکت بر ثانیه انتقال داده می شود که هر پک از ظرفیتی معادل ۹۱۹۸ بایت برخوردار می باشد.

 

سوئیچ سیسکو مدل WS-C2960S-48FPS-L

سوئیچ سیسکو مدل WS-C2960S-48FPS-L از جمله دستگاه های پرفروش بازار در حوزه تجهیزات شبکه ای می باشد. این دستگاه برای استفاده های متعددی کاربرد دارد که از جمله مشهورترین موارد استفاده آن ها اتصال تعداد زیادی دوربین مدار بسته می باشد. از این سوئیچ در شرکت های کوچک و بزرگ همچون دانشگاه ها و اداره جات استفاده می شود.

نگاهی به پنل پشتی سوئیچ سیسکو WS-C2960S-48FPS-L

در قسمت پشتی سوئیچ WS-C2960S-48FPS-L در سمت چپ می‌توانیم شاهد پوشش محافظ ماژول اسلات استکینگ باشیم. در سمت راست آن محفظه فن قرار گرفته است که در این قسمت شاهد عملکرد فنی قوی هستیم که بسیار در جلوگیری از گرمای بیش از حد دستگاه کمک می کند. در سمت راست آن نیز کانکتور آر پی اس و کانکتور آی سی پاور وجود دارد.

مشخصات فنی سوئیچ شبکه سیسکو 48 پورت WS-C2960S-48FPS-L

در رابطه با مشخصات فنی سوئیچ شبکه سیسکو 48 پورت WS-C2960S-48FPS-L باید بگوییم که این سوئیچ از حافظه فلش مموری ۶۴ مگابایتی بهرمند است. همچنین حافظه DRAM آن برابر با ۱۲۸ مگابایت می باشد. از شکاف توسعه (total / 1 (free) x Stacking Module ) برخوردار است. از تعداد Download Link پورت های آن ۴۸ پورت اترنت با قابلیت POE پلاس برخوردار می باشد. ظرفیت POE آن برابر با ۷۴۲ وات برنامه ریزی شده است.

اتصالات سوئیچ کاتالیز 2960S-48FPS-L

در رابطه با اتصالات سوئیچ سیسکو WS-C2960S-48FPS-L  نیز باید بگوییم که این سوئیچ از ۴۸ پورت RJ45 و همچنین قابلیت POE Plus برخوردار است. گفتنی است که این سوئیچ شبکه از ۴ پورت SFP نیز برخوردار است که با نرخ 1Gbps اطلاعات را انتقال می دهد و از آنها به عنوان آپلینک یاد می شود.

به همین جهت باعث می‌شود اطلاعات با سرعت بسیار بالایی انتقال یابند. از دیگر اتصالات این سوئیچ می‌توان به پورت های USB Type A و USB mini-Type B و همچنین 1 عدد پورت RJ45  اشاره کرد. کابل های کنسول پورت RJ-45 در بسته بندی آن به همراه سوئیچ می باشد و نیازی به خرید این کابل ها به صورت جداگانه نیست.

 

سوئیچ سیسکو WS-C2960S-48LPS-L

سوئیچ سیسکو WS-C2960S-48LPS-L از جمله سوئیچ های سری 2960S سیسکو است و در لایه 2 مورد استفاده قرار می‌گیرد که باعث بهبود سهولت استفاده، امنیت بالا و بهبود پایداری می شود. همچنین این سوئیچ دارای 48 پورت 10/100/1000 می باشد.

سوئیچ سیسکو 48 پورت WS-C2960S-48LPS-L

سوئیچ 2960 سری s مدل C2960S-48LPS-L دارای 48 پورت با قابلیت poe و سرعت 10/100/1000 است.

  1. قابلیت قرارگیر در رک را دارد و تنها یک واحد را اشغال مینماید(1U).
  2. دارای رم با ظرفیت 128 مگابایت و فلش مموری با ظرفیت 64 مگابایت است.
  3. سیستم عامل این سوئیچ از نوع Cisco IOS است.
  4. این سوئیچ دارای پاور (منبع تغذیه) 370w (وات) است و این در حالیست که برادر بزرگترش (یعنی سوئیچ WS-C2960S-48FPS-L) دارای پاور 740W است.
  5. قیمت سوئیچ WS-C2960S-48LPS-L تفاوت زیادی با سوئیچ FPSL ندارد.

با توجه به قابلیت Poe Plus تعبیه شده در این سوئیچ، میتوان 12 پورت سوئیچ را در حالت 30w وات و یا 24 پورت را در حالت 15.4w وات و یا 48 پورت سوئیچ سیسکو WS-C2960S-48LPS-L را در حالت 7.7w وات تنظیم نمود.

مانند تمامی سوئیچ های سیسکو سری s که دارای ios نسخه LAN Base هستند، این سوئیچ هم از 4 عدد اسلات فیبر نوری SFP با سرعت 1G (یک گیگابایت بر ثانیه) برای آپ لینک های خود بهره میبرد. این سوئیچ قابلیت Stack ( استک) شدن را دارد و از ماژول stack پشتیبانی میکند.

 

[ بازدید : 6 ]

[ يکشنبه 4 دی 1401 ] 9:48 ] [ الفباوب ]

[ ]

لوله یو پی وی سی و مزایای آن

لوله یو پی وی سی از مرغوب ترین لوله های پلیمری محسوب میشوند، که از پلی وینیل کلراید سخت تشکیل یافته اند. این لوله ها به دلیل مزایایی که دارند مورد توجه بوده که بیشتر این مزایا به ترکیب شیمیایی و ساختار این نوع لوله ها مربوط می باشد. در ساختار این لوله ها از سرب و مواد شیمیایی مضر استفاده نشده و در نتیجه لوله هایی سازگار با محیط زیست بوده و لوله هایی سالم جهت آبرسانی و انتقال آب اشامیدنی می باشند.

این لوله ها عایق حرارتی، برودتی و صدا بوده و به وسیله ی آنها میتوان در مصرف انرژی تا حدود 40 درصد صرفه جویی نمود. نصب اسان و سریع، کیفیت و دوام عمر بالا، عدم نیاز به رنگ در کنار عوامل ذکر شده باعث شده تا این لوله ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه ترین نوع لوله باشند.

کاربرد لوله های یو پی وی سی

از لوله های یو پی وی سی در سیستم ها فاضلاب شهری و روستایی، سیستم لوله کشی استخر و جکوزی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، موتور خانه ها، سیستم انتقال آب در کشاورزی، شیلات و آبرسانی استفاده ی فراوان میشود. این لوله ها در برابر باد، باران و رطوبت، گرد و غبار کاملا غیر قابل نفوذ می باشند. این لوله ها در برابر آتش سوزی مقاوم بوده و نظافت و مراقبت از این لوله ها راحت می باشد. این لوله ها انعطاف بالایی داشته و مقاومت شیمیایی و فیزیکی بالایی دارند.

مقاومت شیمیایی بالای این لوله ها مربوط به مقاومت در برابر مواد خورنده، زنگ زدگی، بوده و مقاومت بالای مکانیکی آنها مربوط به مقاومت در برابر ضربه، فشار و تحمل بار می باشد. سطح داخلی این لوله ها صاف و صیقلی بوده که منجر به جریان بدون اصطکاک سیال درون لوله می باشد و همچنین از نشست رسوب و لجن در داخل لوله جلوگیری کرده و در نتیجه بهداشت بالایی را برای این نوع لوله ها رقم زده است.

قیمت لوله ی یو پی وی سی

قیمت این لوله ها با توجه به درجه استاندارد، برند، کشور سازنده، متراژ و ضخامت، کلاس و گرید متفاوت می باشد. ولی به طور کلی قیمت این لوله ها بسیار مناسب بوده و جزو گزینه های اصلی سیستم های لوله کشی در سراسر دنیا می باشد. امروزه لوله UPVC در کنار دیگر تولیدات از قبیل پلی پروپیلن و پلی اتیلن به صورت استاندارد تولید می شود.

موارد مصرف لوله یو پی وی سی :

  1. استخرهای صنعتی و تفریحی
  2. دستگاه های تصفیه آب و آب شیرین کن
  3. دستگاه RO
  4. صنایع غذایی و دارویی

برای آبندی لوله upvc  از چسب با کالیبر مخصوص استفاده می شود (البته سطح مورد نظر را با محلول تمیز کننده پاک می کنند و سپس با چسب مخصوص قطعه مورد نظر را می چسبانند) که جذب مولکولی دارد. نوع دیگر این محصول لوله یو پی وی سی شفاف یا سایت گلاس (sight glass) ضد خورندگی هستند. و از این محصول برای فناوری های خاص و آزمایشگاهی و پروژه هایی که نیاز به مشاهده عینی مواد در طول مسیر دارد استفاده می شود.

[ بازدید : 15 ]

[ شنبه 3 دی 1401 ] 13:46 ] [ الفباوب ]

[ ]

راه اندازی ویپ روی موبایل

در این مطلب میخواهیم به شما آموزش راه اندازی ویپ روی موبایل را ارائه دهیم، با نت یک، مرکز بزرگ فروش و راه اندازی تلفن ویپ همراه باشید! همانطور که می دانید سیستم VoIP، قابلیت پاسخگویی تماس ها را روی تلفن همراه نیز برای شما قراهم کرده است.

روزانه به مجموعه هایی که برای نصب و راه اندازی سیستم تلفن ویپ اقدام می کنند، اضافه می شود. صورت حساب ماهیانه ارزان تر و امکاناتی پیشرفته تر باعث شده مورد انتخاب افراد زیادی در سازمان ها، شرکت ها و حتی کسب و کارهای کوچک قرار بگیرند.  ما در این مقاله، دقیقاً به شما نشان خواهیم داد که چگونه VoIP را برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. هزینه های اولیه خود را کاهش داده و از سیستم voip جدید در مرکز تلفن خود بیشترین بهره را ببرید.

راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

سافت فون راه حل راه اندازی ویپ روی موبایل

امروزه با توجه به شرایط جدید همکاری در مجموعه و همینطور بیماری های همه گیر که افراد زیادی در دنیا را تسخیر کرده اند، افراد به دنبال راه های زیادی برای حفظ ارتباطات با شرکت و سازمان می باشند.

هر مجموعه ای در هر شکل و اندازه ای از فناوری هایی که به آن ها امکان اتصال تیم های از راه دور به هم را می دهد استقبال می کند، طوری که گویی در کنار یک دیگر نشسته و همکاری می کنند. راه اندازی ویپ روی موبایل باعث می شود هر سازمانی بتواند با نوع فعالیت دورکاری سازگار شود.

در کسب و کار های بسیاری دورکاری یکی از شرایط کاری به حساب می آید. برخی دیگر به علل متفاوتی مانند کمبود بودجه و … از خرید تلفن ویپ (IP-Phone) سرباز می زنند. راه حل پیشنهادی این کسب کار ها برای استفاده از مرکز تلفن ویپ با مرکز تلفن ابری، استفاده از سافت فون می باشد. سافت فون نرم افزار توسعه یافته مخصوص پلتفرم های هوشمند است.

راه اندازی ویپ روی تلفن همراه، با هر سیستم عاملی از قبیل اندروید، IOS ممکن می شود. این نرم افزار برای سیستم عامل های ویندوز و مک هم طراحی شده و می توان روی لپ تاپ یا کامپیوتر به تماس ها پاسخ داد. استفاده از این روش باعث می شود شما در بیرون از ممجموعه هم از تماس های خود پشتیبانی کنید.

راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

شرایط راه اندازی ویپ روی گوشی موبایل

یکی از شرایط راه اندازی ویپ روی موبایل، برخوردار بودن از یک اینترنت پایدار است. اتصال به شبکه تلفن داخلی از ناحیه خارج از شبکه داخلی ویپ، به استفاده از مسیر اینترنت نیاز دارد. پس چه در داخل شرکت و چه در خارج از شرکت، برای استفاده از سافت فون، باید به اینترنت متصل شوید.

آیا با راه اندازی ویپ روی تلفن همراه می توان با همکاران خود هم ارتباط گرفت؟

سافت فون همان نقش تلفن اینترنتی رومیزی را دارد و با کانفیگ شدن با شبکه ویپ شما، این امکان را ایجاد می کنند که با کمک شماره های داخلی موجود در سیستم، بتوانید به شکل داخلی به داخلی هم متصل شوید.

راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

آیا همزمانی تماس از سیم کارت و سافت فون تداخلی به وجود می آورد؟

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که در صورتی که در حال مکالمه با سیم کارت شخصی خود باشیم و از سافت فون تماس ورودی داشته باشیم، تماس وارده از سافت فون پشت خط می ماند. آیا مشتری بوق اشغال می شنود؟

جواب این است که خیر؛ شما در هر دو صورت، یعنی چه تماس ورودی از سافت فون باشد چه از سیم کارت و شما در حال مکالمه باشید؛ می توانید تماس ورودی دوم را ببینید.

راه اندازی ویپ روی موبایل

سخن پایانی…

نت یک مرکز ارائه خدمات ویپ و همینطور فروش تلفن ویپ استوک و نو در تلاش است با بهترین قیمت ها به شما کمک کند. کلیه محصولات این مجموعه دارای گارانتی هستند و در کنار آن ها می توانید از خدمات نصب و راه اندازی تلفن ویپ بهره مند شوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.


[ بازدید : 16 ]

[ سه شنبه 29 آذر 1401 ] 14:18 ] [ الفباوب ]

[ ]

کاربرد لوله پلی اتیلن

از لوله پلی اتیلن در سیستم انتقال آب، خطوط گازرسانی، فاضلاب، مواد شیمیایی و کاور سیم های های مخابراتی استفاده می شود. انواع و کیفیت های مختلفی از لوله پلی اتیلن در بازار موجود است. بنابراین ممکن است هنگام خرید لوله پلی اتیلن دچار مشکل شوید. در ادامه چند نکته درباره خرید لوله پلی اتیلن را بیان می کنیم.

  1. اولین و مهم ترین نکته توجه به خرید اتصالات متناسب با لوله است.
  2. خرید لوله های استاندارد. روی لوله استاندارد اسم کارخانه تولید کننده، زمان تولید، میزان فشار لوله و مهر استاندارد کالا ثبت شده است. اما از آنجا که به لوله های پلی اتیلن کابلی فشاری وارد نمی شود، مهر استاندارد ضروری نیست.
  3. خرید لوله های با خلوص بالا. زیرا در صورت استفاده از مواد بازیافتی در تولید لوله ها پس از نصب دچار نشتی می شوند.
  4. خرید لوله متناسب با نیاز خود. برای مثال اگر از لوله پلی اتیلن کابلی برای مصارفی جز پوشش سیم ها و کابل ها استفاده نمایید طول عمر آنها بسیار کم می شود.

لوله پلی اتیلن استاندارد دارای ویژگی های زیر می باشد:

  1. سطح داخلی این لوله ها صاف و صیقلی است.
  2. اطلاعات تولید این لوله ها روی بدنه لوله مشخص است.
  3. اتصال آسان هنگام جوش و در نتیجه جوشی یکپارچه و یکدست حاصل شود.

دیگر کاربردهای لوله پلی اتیلن:

• خطوط انتقال محصولات نفتی

• خطوط سیالات در فرآیندهای کارخانجات

• خطوط آب سرد برای واحدهای صنعتی (پالایشگاه‌ها ،کارخانجات پتروشیمی و نیروگاه‌ها )

• شبکه‌های اطفاء حریق – لوله‌های آتشنشانی

• خطوط اصلی پرفشار

• خطوط فاضلاب صنعتی

• لوله پلی اتیلن در کشاورزی

شبکه توزیع آب

• خطوط انتقال آب با سختی بالا و انتقال آب دریا

• خطوط تزریق آب پرفشار

• لوله لایروبی

• قفس پرورش ماهی

• خطوط تهویه مطبوع (HVAC)

نکات مهم برای خرید لوله پلی اتیلن

در صورتی که در زمان خرید این لوله ها، به نکات مهم توجه نکنید، احتمال اینکه در آینده دچار مشکل و صرف هزینه های اضافی شوید، وجود دارد. معمولا این لوله ها در اعماق زمین و ساختمان ها تعبیه می شوند و خطایابی آن ها کمی مشکل است. از طرفی، برای رفع آسیبی که به آن ها وارد می شود، باید زمان و هزینه زیادی صرف کرد. بنابراین، حتما قبل از خرید، به نکات زیر توجه فرمایید:

  • لوله ای که خریداری می کنید، باید نشان استاندارد را دارا باشد.
  • لوله ای که خریداری می کنید، باید طبق استاندارد INSO 14427-2 ساخته شده باشد.
  • مشخص بودن نام برند و کارخانه سازنده لوله، تاریخ تولید، نوع مواد به کار رفته در ساخت، نمره خط تولید و رده فشار کاری بر روی لوله مهم است. این اطلاعات می بایست به وضوح بر روی لوله چاپ شده باشند. نبود یکی از این اطلاعات یا هرگونه خط خوردگی بر روی آن، ممکن است به دلیل معتبر نبودن کارخانه سازنده باشد.
  • درباره اعتبار و کارایی لوله های پلی اتیلن مورد نظر، از بازار و فروشندگان معتبر، پرس و جو نمایید.
  • در صورتی که قصد خرید در مقیاس بالا را دارید، بهتر است قبل از خرید، از کارخانه سازنده آن بازدید نمایید و مواردی مانند انبارداری، شیوه بارگیری، خط تولید و عرضه آن را بررسی نمایید.

[ بازدید : 15 ]

[ سه شنبه 8 آذر 1401 ] 11:58 ] [ الفباوب ]

[ ]

معرفی بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی

طبق آماری که در سال های اخیر گزارش شده، هر روزه تعداد افرادی که خرید اینترنتی را ترجیح می دهند زیاد تر می شود. نمونه های معروف زیادی از اپلیکیشن های فروشگاهی چه خارجی و داخلی وجود دارند و ما هم قصد داریم تا 5 مورد از بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی را به شما معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی در ایران که به سرعت فراگیر شده اند!

دیجی کالا بهترین اپلیکیشن فروشگاهی

فهرست مان را با اولین نمومنه از بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی ایرانی شروع می کنیم که احتمالا نیاز به معرفی مفصلی ندارد. دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی کامل است که در سال های اخیر، بخش بزرگی از خریداران اینترنتی را جذب خود کرده است و با تنوع گسترده محصولی که دارد، تقریبا تمام نیاز های شما را برطرف می کند.

دربرنامه دیجی کالا می توانید علاوه بر کالاهای دیجیتال، مانند گوشی موبایل، لپ تاپ و دوربین عکاسی (که این فروشگاه ابتدا فعالیت خود را با فروش این محصولات آغاز کرد؛) محصولات متنوع دیگری مانند وسایل خانه و آشپزخانه، خودرو، ابزار و وسایل اداری، محصولات بهداشتی، زیبایی و سلامت، اسباب بازی، لوازم التحریر، وسایل و پوشاک ورزشی، وسایل سفر، پوشاک و لباس های متنوع و به تازگی محصولات و مواد غذایی هم خریداری کنید.

دیجی کالا برای جذب بیشتر مشتریان و بالا بردن رضایت آنها، جشنواره های مناسبتی زیاد و تخفیف های فوق العاده روزانه دارد که بهترین فرصت برای خریدهای به صرفه است. خلاصه اینکه در دیجی کالا هر چیزی که درخانه و بیرون از خانه نیاز داشته باشید را می توانید با قیمت خوب و مطمئن، خرید کنید.

برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا می توانید با ما در الفباوب تماس بگیرید. طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا تخصص ماست!

اُکالا بهترین اپلیکیشن فروشگاهی سوپرمارکت

اُکالا سوپر مارکت آنلاین بر روی گوشی همراه شماست. این برنامه به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی ایرانی، یک اپلیکیشن خرید اینترنتی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش است و با آن می توانید به تمام محصولات این فروشگاه ها و صد البته تخفیف های هیجان انگیز آنها دسترسی داشته باشید.

در اکالا هر چیزی که در یک سوپر مارکت بزرگ پیدا می شود، مانند انواع مواد غذایی، خواربار، میوه و سبزیجات، وسایل شوینده و بهداشتی، ابزار، لوازم التحریر و اداری، به همراه انواع مشخصی از پوشاک وجود دارند. شما می توانید خریدهای مورد نیازتان را به صورت اینترنتی از نزدیک ترین شعبه افق کوروش انجام دهید و در سریع ترین زمان و به صورت رایگان برای خرید های بالای صد هزار تومان، درب خانه تان تحویل بگیرید. اکالا ضمانت بازگشت کالا تا ۷۲ ساعت بعد از خرید را هم به شما می دهد.

ویژگی جالب برنامه اکالا، بخش لیست خرید است. در این بخش می توانید یک لیست از هر چیزی که نیاز دارید تهیه کنید تا در خرید بعدی، هیچ چیز را از قلم نیندازید. بعلاوه برنامه اکالا یک اپلیکیشن پرداخت هم هست. در تب خدمات این برنامه می توانید شارژ موبایل و بسته های اینترنت بخرید و قبض ها را با استفاده از اسکن بارکد پرداخت کنید.

 دوستان عزیز، شما می توانید برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه اکالا با الفباوب در ارتباط باشید.


اسنپ فود بهترین اپلیکیشن فروشگاهی سفارش غذا

اسنپ فود هم بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی دیگری است که نیاز به معرفی چندانی ندارد، چون به احتمال زیاد شما حداقل ماهی سه چهار بار به سراغ آن می روید. با اسنپ فود در هر شهری که باشید، می توانید ازنزدیک ترین رستوران غذا سفارش دهید. کار با اپلیکیشن اسنپ فود ساده است؛ رستوارن مورد علاقه تان را در محدوده محلی که هستید پیدا می کنید، غذایی که دوست دارید را انتخاب می کنید و بعد از پرداخت، غذا برای شما فرستاده می شود.


[ بازدید : 7 ]

[ چهارشنبه 25 آبان 1401 ] 9:33 ] [ الفباوب ]

[ ]

طراحی اپلیکیشن تهران

نیاز به طراحی اپلیکیشن تهران دارید؟ با ما تماس بگیرید! تیم الفباوب با بهترین طراحی اپلیکیشن در تهران به شما برای رونق کسب و کار، فروش بیشتر و برندینگ کمک می کند! همین حالا برای طراحی اپلیکیشن تهران از طریق تماس اقدام کنید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

هزینه طراحی اپلیکیشن تهران کاملا به این بستگی دارد که شما قصد دارید چه نوع اپلیکیشنی طراحی کنید! قیمت طراحی اپلیکیشن تهران در مشاوره تلفنی به صورت تقریبی برآورد می شود. دوستان عزیز، الفباوب با استراتژی های بسیار جدید و تست شده پیشرفت اینترنتی کسب و کار شما را رقم می زند.

چگونه سفارش طراحی اپلیکیشن تهران را ثبت کنیم؟

برای ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن تهران کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید، همه سعی و تلاش ما برقراری یک ارتباط دوطرفه با شماست و همینطور نمونه کارهای موفق خود را به شما نشان می دهیم! در تماس تلفنی کلیه ابهامات از نظر هزینه، روند انجام کار و زمان تحویل اپلیکیشن بررسی می شود.

طراحی اپلیکیشن بازی
طراحی اپلیکیشن تجاری
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
طراحی اپلیکیشن سبک زندگی
طراحی اپلیکیشن آموزشی
طراحی اپلیکیشن سرگرمی
طراحی اپلیکیشن گردشگری
طراحی اپلیکیشن کاربردی
طراحی اپلیکیشن کتاب
طراحی اپلیکیشن غذا و نوشیدنی
طراحی اپلیکیشن سلامت
طراحی اپلیکیشن بهره وری
طراحی اپلیکیشن ورزشی
طراحی اپلیکیشن موزیک
طراحی اپلیکیشن عکس و فیلم
طراحی اپلیکیشن مرجع
طراحی اپلیکیشن دارایی و مالی
طراحی اپلیکیشن خبری
طراحی اپلیکیشن شبکه اجتماعی
طراحی اپلیکیشن جهت یابی
طراحی اپلیکیشن پزشکی


طراحی برنامه بومی تهران

برنامه بومی برای استفاده در یک پلت فرم یا دستگاه خاص طراحی شده است. این دسته از اپلیکیشن ها به صوت حرفه ای برنامه نویسی می شوند و اکثر برنامه های موبایل موفق و معروف از این نوع برنامه نویسی بهره برده اند هماهنند اپلیکیشن هایی از قبیل: اسنپ ، تپسی، دیجی کالا و …  . برنامه تلفن همراه بومی یک نرم افزار است که در یک زبان برنامه نویسی خاص مانند Objective C برای iOS و Java برای سیستم عامل های آندروید کد نویسی شده است. برنامه های بومی تلفن همراه، عملکرد سریع و قابلیت اطمینان بالا را ارائه می دهند.

معمولا افراد برنامه های مرسوم موبایل را از فروشگاه های برنامه مانند فروشگاه برنامه اپل یا فروشگاه گوگل دانلود می کنند. یک برنامه بومی تنها می تواند روی یک نوع سیستم عامل تلفن همراه اجرا شود: iOS، Android، Blackberry، Symbian، Windows Phone، WebOS، و غیره. اگر می خواهید تجربه برنامه خود را برای کاربران Android یا Blackberry نیز در دسترس کاربران قرار دهید، نیاز به توسعه و حفظ یک نسخه جداگانه از نرم افزار دارید.

طراحی اپلیکیشن وب تهران

یک برنامه وب موبایل، نرم افزاری است که از فناوری هایی مانند جاوا اسکریپت یا HTML5 برای ارائه تعامل، هدایت و یا قابلیت سفارشی سازی استفاده می کند. این برنامه ها در یک مرورگر وب درون تلفن همراه اجرا می شود. این به این معنی است که آنها از طریق اینترنت قابل استفاده هستند و برنامه های جداگانه ای نیستند که بر روی دستگاه تلفن همراه کاربر ذخیره شوند. برنامه های وب موبایل را می توان با استفاده از هر نوع مرورگر وب هوشمند تلفن همراه – مثلا مرورگرهای کامل از قبیل تلفن های آیفون و تلفن های Android یا مرورگرهای میان رده مانند بسیاری از گوشی های BlackBerry اجرا نمود.

یکی از مزیت های اینر نوع اپلیکیشن ها این است که به دلیل اجرایی بودن در انواع سیستم عامل ها هزینه پیاده سازی آن پایین تر از حالت برنامه نویسی بومی می باشد.

طراحی اپلیکیشن ترکیبی – طراحی هیبریدی در تهران

برنامه های ترکیبی مانند برنامه های بومی، روی دستگاه اجرا می شوند و با تکنولوژی های وب نوشته شده اند (HTML5، CSS و جاوا اسکریپت). برنامه های ترکیبی در یک ظرف بومی اجرا می شوند و موتور مرورگر دستگاه (و نه مرورگر) را برای استفاده از HTML و پردازش جاوااسکریپت به صورت محلی استفاده می کنند. لایه انتزاعی وب به بخش بومی اجازه دسترسی به قابلیت های دستگاه، مانند شتاب سنج، دوربین و ذخیره سازی محلی  را می دهد که در برنامه های وب موبایل قابل دسترسی نیست.

اغلب شرکت ها برنامه های ترکیبی را به عنوان پلاگین برای یک صفحه وب موجود ایجاد می کنند؛ به این ترتیب، آنها امیدوارند که در فروشگاه App حضور پیدا کنند، بدون اینکه تلاش زیادی برای توسعه برنامه دیگری انجام دهند. برنامه های ترکیبی نیز محبوب هستند چرا که آنها اجازه توسعه کراس پلت فرم دارند. 

[ بازدید : 10 ]

[ يکشنبه 27 شهريور 1401 ] 14:28 ] [ الفباوب ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]